bland snorpapper sitter jag med glass

NEJ. Jag kommer inte rada upp alla ursäkter till min tråkiga period av blankt skrivande. Men som jag har sagt så många gånger; nu är jag tillbaka igen och ska blogga när jag kan. Det är fint när man väl är igång, men om jag "tar ett felsteg ur stigen är det lätt att jag inte hittar tillbaka igen". Bara efter några månader, ha. 
 
Tack vare förkylningen som smygit på mig, gick jag hem från skolan. Nu efter ett lunchbesök av pappa med sushi och Ben & Jerry's, någon timmes sömn, och ytterst lite pluggande, har jag blivit sysslolös. Så jag tänkte att det var det bästa tillfället att starta bloggen nu. Och headern får jag börja trixa med. Faller inte särskilt mycket i smaken, längre. 
 
Det är konsigt idag. Jag är aldrig sjuk, speciellt inte med en sådan här skrovlig hosta och täppt näsa. Dessutom har jag plötsligt fått tandvärk. Trots det, är det finfint att sitta hemma och smaska på glass och plugga när man själv vill. Inga tidpunkter som räknas.
 


Foton som jag egentligen skulle lagt upp månader sen!

Underbara kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Och slutligen, din komentar:

Trackback
RSS 2.0