jag vill tillbaka

Hola. Har precis avslutat en bok och en kopp te. Boken jag läste heter Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag, en helt okej bok. Fast inte den bästa jag läst. Det får nog bli Mycket mer än så, Himlen börjar här och själv klart Hungerspelen.
Kände att det var dags att börja blogga igen. So here I am!
Förresten, är utomordentligt glad att våren har kommit. Speciellt att den kom på min födelsedag i tisadags. Det första jag känner när jag traskar ut ur gympa-salen är den varma vinden som möter mig. Det var uppriktigt så varmt att jag började skratta. Skönt med vår. Äntligen.
En bild jag knäppte innan sportlovet. Innan våren hade kommit och det fortfarande snöade.

Underbara kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Och slutligen, din komentar:

Trackback
RSS 2.0