avslutat år.

Fiolspelande i amfiteatern.
 
Sedan klev sexorna upp på scenen och sjöng ut. 
 
En pyttedel av eleverna på skolan. 
 
Jag (längst till höger) och några friends vädligt väldigt väldigt lyckliga. 
 

Ett litet inlägg med inte allt för uppskruvade bilder. Det här var alltså skolavslutningen i fredags. Jag tror aldrig jag känt sådan stark eufori som den dagen, i alla fall inte på någon annan skolavslutning. Det var alldeles magiskt. Magiskt!  

Underbara kommentarer
Postat av: anonym

Hej jag undrar var din fina långklänning är köpt? :)

Svar: Jag köpte den på H&M för sisådär 200 kr, tror jag. God kväll!
None None

2012-06-21 @ 20:41:29

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Och slutligen, din komentar:

Trackback
RSS 2.0