Buenas noches.

Och ja. Jag översatte det precis på Google Translate. (Osäker på om det var "buenas" eller "buenos"?) Det var Buenas!
Jaha. Då har jag kommit tillbaka igen. Har säkert sagt det minst tio gånger och det är ganska så där lagom kul varje gång... Saknaden bloggen en stund varje dag och dessutom märker jag att people faktiskt gillar det jag skriver! Så ja. NU är jag här! Månads- eller halvårs resumé väntar också. Inte storslaget inlägg eller så, bara lite koll på vad jag har upplevt för spännande äventyr.
Och just det! Kommer att börja skriva en del noveller om... tja... mycket. Inte några riktiga deprimerande och dramatiska kärlekstexter, mer korta fina fin fina.
Här kommer lite bilder från dagens tårtätande och smygande i småbilder!
"Lummiga" Gunnesbo och Ellen med en fjärdedelstårta!
Facecake med Klasse.

Underbara kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så bra du är Hanna!

2012-05-19 @ 01:49:29

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Och slutligen, din komentar:

Trackback
RSS 2.0