ghjklö

Nu är jag tillbaka igen och skäms. Nej, alltså skäms. Som ni (mina få läsare) säkert noterat har jag inte bloggat sedan novemeber, oktober, sådär. But I'm back again. Kanske min tionde "comeback" nu... Jag borde skapa en "Come backs"-kategori. 
 
Igår var det min dag, förresten! Femton februarimånader. Mamma väckte mig med semlor och muffins och apelsinjuice och knäckemacka och keso med blåbär och himlans massa gott. Och senare under dagen har jag mest spekulerat över turbulensen. Pannkakor till lunch vilket ledde till pannkaksmani bland elever, besked från lärarna att "balen är inställd!" och en Ellen som stukat/vrickat/whatever foten/fotleden/ankeln/whatever och hasat sig fram på golvet resten av dagen. Kvällstid for jag till Malmö med tåg för att hälsa på Tomi och fika med honom och mamma. 
 
Så mycket kärlek och därmed höjdpunkten på dagen. Fina är dom. 
 
Annars har det inte hänt så mycket. Förutom att jag fått ett A i biologi (!!!!), sökt förvirrat in till gymnasiet, beställt en språkresa till Tourquay (!!!!), ångrat mitt gymnasieval, blivit ordentligt obsessed with chocolate, köpt en fin jacka på Topshop, spelat och sjungit i skolmusikalen "Fucking Åmål" som Agnes (!!!!), spenderat pengar på ett pas Dr. Martens, ångrat mig ännu mer och känt mig ännu mer förvirrad och sådant anmärkningsvärt. 
 
Nu får vi se om jag lyckas. Med att blogga, alltså. Antagligen inte. Vi får se. 
 
Mammas fina födelsedagsbricka. 
 
Sjunger "Read all aboout it" under musikalen.
En utav de skakiga scenerna. 
Sista scenen. Agnes (jag) och Elin (Ellen) kliver ut ur toan (garderoben). Musikalen var det bästa jag gjort under alla skolår.
 

Underbara kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Och slutligen, din komentar:

Trackback
RSS 2.0