Instagram:at senaste tiden...

Nu har jag äntligen lyckats komma in på mitt kära konto på Instagram! Hannawie, heter jag. Jag har blivit totalt beroende av det igen och deppar när jag inte har internet på min iPod. Händelser under de senaste dagarna...
 
 Första dagen med Instagram var jag ute med vännerna. Childhood memeories och reklamutdelning.
 
 Andra dagen vart det Lomma med vännerna igen och en tragiskt pytte-frukost. 
 
 Sedan fotade jag mina absoluta favoriter till sommarskor, espadrillos. Och en fin mening ur en bok jag lånat.
 
 Tredje dagen åt jag en stor frukost, våfflor med turkisk yoghurt och hallon (igen!) och gjorde visit på Hugos födelsedagsmiddag ute i den soliga trädgården.
 
 Grillat och två clowner samma dag.
 
 Idag besökte Ellen och jag Malmö stad, men innan dess en fin avokado-frukost. Färsk avokado och avokadoost. Avokadolover I am. Bredvid ett  hav av körsbär i fruktståndet.
 
 Och till sist en till bild på dagens middag, grön pasta och grönpesto med räkor och rädisor. Och jag till höger.

Underbara kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Och slutligen, din komentar:

Trackback
RSS 2.0