I hate goodbye's

Nu har pappa lämnat Sverige och åker till Kina nu. Det är alltid jobbigt att ta farväl av någon, men man måste se det från den ljusa sidan. Det var ju jätteroligt att pappa kom hem till jul och nyår och att jag fick åka till Kina! Det ska jag vara glad över! Nu är det bara två och en halv månader kvar tills han kommer hem igen utna att flytta tillbaka igen... tror vi. Eller så blir det att jag flyttar med honom till hösten, men det är inte bestämt än.
Jag har just redigerat en video från igår när Julia, Michelle och jag var och handlade en sväng på Coop. Nu håller den på att exporteras. Den kommer förmodligen läggas upp idag, om inte videofy.me hackar igen. Det brukar den alltid göra. Jaja, ska hitta på något med farmor nu så länge den exporteras och laddas upp på videofy.me. Vi ses!


En bild från igår!

Underbara kommentarer
Postat av: :)

Har du något fototips eller nått sånt? Eftersom du tar så snygga bilder :) //bra blogg btw !

2012-01-08 @ 12:59:19

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Och slutligen, din komentar:

Trackback
RSS 2.0